22 April 2013

Jamie Oliver’s “letter to my younger self” proved moving for street paper readers across Europe

Bodo, Germany
Who would have thought that quick-witted Jamie Oliver was so shy at school that he hardly ever spoke to girls? In the Big Issue UK’s, “letter to my younger self”, the popular British TV-chef talked about his fast, crazy life and revealed what he would say to his 16-year-old self over a beer.

Bodo, Germany
Bodo and the Jerusalemmer from Germany, Megaphon from Austria, Nový Prostor from the Czech Republic, Megafon from Norway and Shedia from Greece published his personal story.




Jamie Olivers “Brief an mein jüngeres Ich“ rührt Straßenzeitungsleser in Europa
Bodo, Germany
Wer hätte gedacht, dass der schlagfertigeJamie Oliver in der Schule so schüchtern war, dass er sich kaum mit Mädchen reden traute? In seinem „Brief an mein jüngeres Ich“, erschienen im Big Issue UK, erzählt der Starkoch aus seinem verrückten, schnellen Leben und verrät, was er seinem 16-jährigen Ich bei einem Bier sagen würde.
Bodo und die Jerusalemmer aus Deutschland, Megaphon aus Österreich, Nový Prostor aus Tschechien, Megafon aus Norwegen sowie Shedia aus Griechenland druckten die persönliche Story rund um den sympathischen Briten.
Shedia, Greece